Αρθρώσεις & εμμηνόπαυση: πως θα μειώσουμε τις ενοχλήσεις.

Μαΐ 31, 2019 (0) σχολια

Τις περισσότερες φορές, η εμμηνόπαυση επιφέρει ποικίλες αλλαγές τόσο σωματικές όσο και ψυχολογικές. Mία από αυτές είναι και ο πόνος στις αρθρώσεις.

Ωστόσο, με τη σωστή ενημέρωση, ίσως να είναι η ευκαιρία σας για μια νέα αρχή. Η επιστήμη σήμερα έχει πολλές προτάσεις για να βοηθήσει όσες γυναίκες διανύουν τη φάση της εμμηνόπαυσης. Όμως, αν κι εκείνες υιοθετούσαν μερικούς απλούς κανόνες θα έβλεπαν μεγάλη βελτίωση στην καθημερινότητά τους, επισημαίνουν οι ειδικοί.

  • Περιορίστε τον καφέ, το αλκοόλ και το αλάτι: Η υπερβολική λήψη τους αυξάνει την απέκκριση του ασβεστίου στα ούρα και στα κόπρανα, συμβάλλει στην αδυναμία των οστών και επηρεάζει την απορρόφηση του ασβεστίου, αντίστοιχα.
  • Η σωματική άσκηση, βοηθά στη ρύθμιση του σωματικού βάρους και στην ενδυνάμωση των οστών. Η καλύτερη άσκηση είναι το κολύμπι που δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγονται και οι τραυματισμοί.
  • Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε κάλιο και μαγνήσιο, που ευνοούν την υγεία και τη δύναμη των οστών. Το κάλιο βρίσκεται κυρίως σε φρούτα και λαχανικά όπως πορτοκάλια, μπανάνες, δαμάσκηνα, καρότο, σέλινο και μπρόκολο, ενώ το μαγνήσιο στη σοκολάτα, στην πατάτα, στους ξηρούς καρπούς και σε ορισμένα ψάρια.
  • Καταναλώστε γαλακτοκομικά προϊόντα, που είναι η κύρια πηγή ασβεστίου. Άλλες τροφές που περιέχουν ασβέστιο, είναι το σουσάμι και το σπανάκι.
  • Μην ξεχνάτε τη βιταμίνη D, η οποία ενισχύει την απορρόφηση του ασβεστίου από το πεπτικό σύστημα. Υπάρχει στον σολομό, το μουρουνέλαιο και το αυγό.
  • Εξετάστε συχνά την οστική πυκνότητα.
  • Βελτιώστε την κακή στάση του σώματος. Οι καταλληλότερες ασκήσεις είναι pilates, qigong και tai chi. Έτσι, θα μειώσετε και τον κίνδυνο πτώσεων, που είναι και η βασική αιτία καταγμάτων.
  • Αποφύγετε την συνεχή κατανάλωση ανθρακούχων ποτών που περιέχουν φώσφορο, γιατί μπορεί να αυξήσουν την απώλεια της οστικής μάζας.
Please follow and like us:

Comment (0)

Leave a Comments